We helpen u graag!

Onze klantenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 - 17:00 uur.


Ga naar:

Op deze pagina kunt u alle informatie rondom deze website terug vinden. Staat er iets niet bij? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Veel gestelde vragen (FAQ)
De levertijd zal liggen tussen 1 en 4 werkdagen. Dit is afhankelijk van het feit of we het bestelde product zelf op voorraad hebben liggen of dat het vanuit het magazijn in Duitsland geleverd moet worden.
Iedereen heeft 14 dagen recht op retour, mits de kleding onbedrukt is.
Bij de aankoop van producten heeft u als koper gedurende 14 dagen de mogelijkheid de producten zonder opgaaf van redenen te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag nadat u de producten heeft ontvangen. Indien u een product retour stuurt, dient u dit voldoende te frankeren. Een eventuele nieuwe zending zal door ons kosteloos naar u worden verzonden.

De koper dient zorgvuldig om te gaan met het product, de verpakking en de meegezonden documentatie. De koper kan de producten slechts in de originele verpakking en met alle meegezonden documentatie retourneren. De koper betaalt zelf de kosten voor de retourzending. Producten die zijn gedragen of gebruikt, die niet in de originele staat verkeren of die zijn bedrukt kunnen niet worden geretourneerd.

Als u geen nieuw product wilt ontvangen, zal TEACO het reeds betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, terugbetalen.

Download hier het retourformulier.

Wij verzoeken u het retourformulier volledig ingevuld bij het te retourneren artikel te voegen. Retouren zonder retourformulier kan een retourzending helaas niet in behandeling worden genomen. Als u een product wilt retourneren, stuurt u dit gefrankeerd retour naar :
TEACO
Kalmarweg 14-2
9723 JG Groningen
Wij zijn telefonisch bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Daarnaast zijn wij 7 dagen per week via mail bereikbaar op: info@teaco.nl
We streven er naar uw email binnen 24 uur te beantwoorden.
Onze showroom is ook geopend van dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Bezorgen/Afhalen
De verzendkosten bedragen € 7,50 inclusief BTW
Wij versturen onze pakketten met GLS. Indien een zending rechtstreeks vanaf het Erima-magazijn in Duitsland wordt verzonden gebeurt dit door DPD.
U kunt uw pakket altijd afhalen in onze showroom in Groningen
Heeft u nog geen mail ontvangen met een track&trace link? Dan is het pakket waarschijnlijk nog niet verzonden.
Heeft u wel een mail ontvangen met een track&trace? Dan zou u uw pakket moeten kunnen volgen en zien wanneer het afgeleverd wordt.
Staat er al dat het afgeleverd is en u heeft nog niets ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via mail of telefoon.
Bestellen
Kies het gewenste product in de webshop.
Kies de juiste maat.
Kies het gewenste aantal.
Plaats het product in de winkelmand.
Ga naar betalen en reken af met de door u gewenste methode.
U kunt uw bestelling te allen tijde wijzigen of annuleren. Dit doet u door een mail te sturen met de gewenste wijziging onder vermelding van het ordernummer.
Betalen
Wij werken met een payment service provider. Hierdoor kunt u altijd veilig betalen en hebben wij geen inzicht in uw betalingsgegevens.
U kunt betalen met iDeal, paypal, creditcard en door middel van vooruitbetaling.
Bedrijven, scholen en instellingen kunnen op factuur kopen na goedkeuring door een medewerker van TEACO. We maken dan een zakelijk account voor u aan. De betalingstermijn is dan maximaal 14 dagen.
Als uw betaling via onze Payment Service Provider is mislukt, krijgt u binnen 24 uur een herinnering van Multisafepay om de betaling alsnog te voldoen.
Mocht u liever het geld direct naar ons overmaken, dan kan dat uiteraard ook door het kiezen voor vooruitbetaling bij het afrekenen van uw bestelling.
Retouneren/Ruilen
De te retourneren producten dienen gefrankeerd retour gezonden te worden naar ons adres in Groningen.
In geval van een omruiling sturen wij de juiste producten dan uiteraard weer kosteloos naar u op.
Bij de aankoop van producten heeft u als koper gedurende 14 dagen de mogelijkheid de producten zonder opgaaf van redenen te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag nadat u de producten heeft ontvangen. Indien u een product retour stuurt, dient u dit voldoende te frankeren. Een eventuele nieuwe zending zal door ons kosteloos naar u worden verzonden.

De koper dient zorgvuldig om te gaan met het product, de verpakking en de meegezonden documentatie. De koper kan de producten slechts in de originele verpakking en met alle meegezonden documentatie retourneren. De koper betaalt zelf de kosten voor de retourzending. Producten die zijn gedragen of gebruikt, die niet in de originele staat verkeren of die zijn bedrukt kunnen niet worden geretourneerd.

Als u geen nieuw product wilt ontvangen, zal TEACO het reeds betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, terugbetalen.

Download hier het retourformulier.

Wij verzoeken u het retourformulier volledig ingevuld bij het te retourneren artikel te voegen. Retouren zonder retourformulier kan een retourzending helaas niet in behandeling worden genomen. Als u een product wilt retourneren, stuurt u dit gefrankeerd retour naar :
TEACO
Kalmarweg 14-2
9723 JG Groningen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u van ons een email met de bevestiging van de ontvangst en eventuele levertijd van de nieuwe producten.
Indien u uw product niet wilt ruilen, maar retourneren en geld terug ontvangen, dan wordt het betaalde bedrag binnen een week na ontvangst van het geretourneerde product op uw rekening bijgeschreven.
Garantie/reparatie
De levertijd zal liggen tussen 1 en 4 werkdagen. Dit is afhankelijk van het feit of we het bestelde product zelf op voorraad hebben liggen of dat het vanuit het magazijn in Duitsland geleverd moet worden.
Indien de garantie is verstreken kan in sommige gevallen het product gerepareerd worden door ons tegen kostprijs. U dient dan het product bij ons aan te leveren, waarna wij voor reparatie zorgdragen.
Voordat u het product bij ons aanbiedt dient er contact te zijn geweest tussen u en TEACO over de reparatie en heeft u ons foto’s gemaild van het kapotte product.